Onze website maakt gebruik van cookies. Wanneer u verder gaat op deze website stemt u hiermee in. Meer informatie.

Contact

Heeft u een klacht?

Hays verwacht van al haar werknemers dat zij zich aan de hoogste gedragsnormen houden en alle wetten en voorschriften naleven. Alle vormen van ongepast gedrag worden zeer serieus genomen.

 

Wilt u een klacht melden?

U kunt een klacht op twee verschillende manier bij ons melden:

1. Meld uw klacht via ons online klachtenformulier

Het klachtenformulier zal binnenkomen op een centraal meldpunt. Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen met een reactie te komen.

2. Meld uw klacht bij een vertrouwenspersoon van Hays

Wilt u vertrouwelijk met iemand van Hays spreken, dan kunt u contact opnemen met één van onderstaande vertrouwenspersonen van Hays.
Jill van Casteren - HR Manager -  telefoon: 013 468 9777
Natalie Jokhoe - Legal Counsel - telefoon: 020 460 9298