Onze website maakt gebruik van cookies. Wanneer u verder gaat op deze website stemt u hiermee in. Meer informatie.

Wilt u een exemplaar ontvangen?

Hays Journal 12
Innovatie aanmoedigen

Iedereen heeft behoefte aan een doel - een reden om uit bed te komen in de ochtend. Terwijl sommige werknemers van nature een sterk gevoel hebben van het belang van hun werk, er is genoeg dat organisaties kunnen doen om het gevoel van ‘samen werken aan een gemeenschappelijk doel’ te bevorderen. Als ze daarin slagen, zullen ze naar alle waarschijnlijkheid de voordelen gaan zien in functioneren en presteren, en uiteindelijk in het succes van het bedrijf.

Verder in deze Journal onder andere de artikelen:

De opkomst van de freelancer

Waarom meer mensen dan ooit kiezen voor een freelance carrière en hoe organisaties deze trend effectief kunnen inzetten. Lees het artikel.

Het aanmoedigen van intrapreneurschap

Hoe kunnen organisaties een ondernemende geest bij werknemers koesteren om zo te concurreren in de markt? Lees het artikel.

Een frisse benadering

David Fairhurst, Global Chief People Officer bij McDonald's, legt uit hoe HR een balans kan vinden tussen bedrijfsresultaten en tevreden werknemers. Lees het artikel.

Zingeving

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een hoog loon zijn niet meer genoeg. Bedrijven moeten personeel voorzien van een collectief doe. Lees het artikel.

Lees hier de Hays Jounal online of vraag een hard copy aan.

 

|

Voor u geselecteerd in het Nederlands