Onze website maakt gebruik van cookies. Wanneer u verder gaat op deze website stemt u hiermee in. Meer informatie.

Woordvoerster Hays

Hays tekent officiële partnership

met Manchester City Football Club

manchester_cityAmsterdam, 25 juli 2013 – Hays, wereldwijd één van de grootste recruitment specialisten voor gekwalificeerde en bekwame professionals, kondigt vandaag aan dat zij de officiële recruitment partner van Manchester City Football Club is.
 

foto: Manchester City Football Club CEO, Ferran Soriano (links) en Sholto Douglas-Home, Group Marketing Director Hays (rechts)

Manchester City Football Club is een van de meest prominente clubs in de Engelse Premier League (EPL), met een aantal recente successen waaronder Premier League Champions in 2012, runners-up in 2013 en winnaar van de FA Cup in 2011. Hun achterban behoort tot een van de snelst groeiende supportersschares binnen het wereldwijde voetbal en het is een van de meest ambitieuze en spraakmakende clubs in de Engelse Premier League. Manchester City Football Club wordt jaarlijks bekeken door meer dan 1,5 miljard kijkers en voetbalfans wereldwijd. Zodoende dient de club als marketingplatform in elke grote stad in de wereld.

Hays zal de driejarige samenwerking activeren door middel van een wereldwijd marketingprogramma waarin zij gebruik maakt van City's logo en spelersfoto’s. Met behulp van een krachtige boodschap, komt de focus te liggen op digitale en sociale media platformen, led-reclame op de wedstrijddag en reclame tijdens interviews. De organisatie garandeert tevens dat ook eigen medewerkers wereldwijd zullen profiteren van het partnership.

Sholto Douglas-Home, Hays Group Marketing Director, zegt over de samenwerking het volgende:

“De samenwerking tussen Hays en Manchester City is gebaseerd op een wederzijdse ambitie om gekwalificeerde en bekwame professionals aan te trekken, met als doel high performance teams te bouwen, of het nu op het voetbalveld is, of op de werkvloer. Beide partijen stellen als uitdaging het identificeren van geschoolde individuen die de juiste chemie en capaciteiten bieden om een team te laten slagen. Werk en voetbal kruisen elkaar op meerdere niveaus, van gespreksstof op kantoor tot een passie gedeeld door miljarden voetbalfans op werkplekken wereldwijd.”

“De Engelse Premier League is veruit de populairste competitie in de wereld en we zien de samenwerking als een uitdagend platform om het merk Hays en onze boodschap te tonen aan een breed publiek wereldwijd.”

Tom Glick, Chief Commercial & Operating Officer Manchester City, voegt daar aan toe:
“Het is een voorrecht om Hays welkom te heten als een gewaardeerd lid van ons netwerk van wereldwijde partners. Hays heeft zich gevestigd als een internationaal merk, met een schat aan ervaring in het aantrekken van het beste talent en expertise op de werkvloer.”

“Manchester City is een club gebouwd op mensen. We zijn trots op het continu ontwikkelen van de beste teams van professionals binnen onze organisatie. Of het nu op het veld de internationals en talent van eigen bodem zijn, of onze vriendelijke en professionele stewards, wij streven er altijd naar de juiste mensen op de club te hebben en om deze vooruit te helpen.”

|

Volg Hays op social media