Skip to content
Hays Recruiting experts worldwide
  1. Ik ben
    Ik ben
  2. Heb je al een login voor hays.nl of hays-response.nl log dan in met je bestaande gegevens

Klanttevredenheid

Hoe het werkt

Luisteren naar wat onze klanten en kandidaten ons te vertellen hebben; dat is de voornaamste reden voor het Customer Services programma. Wie kan ons beter beoordelen dan zij die onze dienstverlening hebben ervaren, niemand. Het is daarom wel belangrijk te weten wie wij onze survey sturen en waarom.

Sinds 2008 maakt Hays gebruik van een wereldwijd Customer Service programma waarbij jaarlijks meer dan 300.000 van onze contacten - verspreid over 33 landen - deelnemen aan onze survey.

klanttevredenheid2.jpg
De survey wordt wekelijks via e-mail verstuurd, waardoor het voor onze contacten mogelijk is om zowel via mobiele apparaten als via desktop de survey in te vullen. Reacties worden verzameld in een speciale rapportage tool welke alleen toegankelijk is voor het lokale management team.

De survey bestaat uit een drietal onderdelen:

  • de algemene tevredenheid met betrekking tot Hays
  • het wervingsproces: de procedure, onze recruiting consultants, onze kennis en onze
      organisatie
  • uw aanbevelingen van onze diensten bij vrienden, familie of collega’s

De focus wordt gelegd op:

Opdrachtgever Kandidaat
Eerste contact met Hays Eerste contact met Hays
Uitleg van methodologie Uitleg van het proces
Ons begrip van uw branche en vereisten Ons begrip van uw vaardigheden en vereisten
Ons vermogen om kandidaten te matchen aan uw organisatie Ons vermogen om kandidaten te matchen aan een functie
Kwaliteit van kandidaten Kwaliteit van de informatie met betrekking tot de functie
Het geven van gedegen advies Het geven van advies en juiste begeleiding
Snelheid in het reageren op uw vragen Snelheid in het reageren op uw vragen
Kwaliteit van communiceren Kwaliteit van communiceren