Skip to content
Hays Recruiting experts worldwide
  1. Ik ben
    Ik ben
  2. Heb je al een login voor hays.nl of hays-response.nl log dan in met je bestaande gegevens

DRIVING EXCELLENCE
IN CUSTOMER SERVICE

set the standard

Wij vinden het belangrijk om een excellent en consistent niveau van service te kunnen bieden aan onze klanten en kandidaten. Set The Standard is onderdeel van het customer service programma. Het is gebaseerd op vijf service standaarden en heeft als doel het recruitmentproces duidelijk en helder te maken voor zowel consultants als kandidaten.

 Wat zijn onze service standaarden?

set_the_standard_icon_1.jpg

Understanding your expectations
De juiste persoon op de juiste plek, dat is onze missie. Samen met onze
kandidaten brengen we in kaart wat hun ambitie is en welke ervaring ze
hebben. Duidelijkheid en transparantie omtrent de verwachtingen is
belangrijk.
set_the_standard_icon_2.jpg

Finding the right opportunities
Onze consultants zijn expert binnen hun specialisme en kennen de (lokale)
markt. Er wordt nauwkeurig gezocht naar de juiste rol voor een kandidaat.
 

set_the_standard_icon_3.jpg

Valuable advice and guidance
Tijdens het sollicitatietraject krijgt een kandidaat professionele begeleiding en
advies van onze consultants. Wij willen dat kandidaten excelleren in hun
carrière.

set_the_standard_icon_4.jpg

Open and honest communication
Open en eerlijke communicatie vinden wij belangrijk. Zodra een kandidaat bij
een klant op gesprek is geweest ontvangt deze eerlijke en nauwkeurige
feedback. Ook wanneer dit niet positief is. We geven kandidaten advies om ze
weer up en running te krijgen voor een nieuwe kans in de toekomst.

set_the_standard_icon_5.jpg

Taking a long-term view
Het contact stopt niet bij een plaatsing. Als een kandidaat bij een klant in
dienst treedt, zorgen we ervoor dat deze advies en begeleiding krijgt in de
nieuwe rol. We houden contact met onze klant en kandidaat voor een zo
succesvol mogelijke start.