Hays & Klanttevredenheid
Door te luisteren naar wat onze klanten en kandidaten ons vertellen, en dit als input te gebruiken, kunnen wij ons doel verwezenlijken.
Wie kan ons beter beoordelen dan de mensen die onze dienstverlening hebben ervaren? Wij waarderen uw input.
Klanttevredenheid: welke factoren spelen mee?
Zowel bij kandidaten als opdrachtgevers is het opbouwen van een langetermijnrelatie een belangrijk doel voor ons. Daarbij is het van belang om continu de kwaliteit van onze dienstverlening te monitoren.
Reacties worden verzameld in een speciale rapportagetool welke alleen toegankelijk is voor het lokale managementteam.
De survey bestaat uit een drietal onderdelen:
- de algemene tevredenheid van onze klanten en kandidaten
- het wervingsproces: de procedure, onze recruiting consultants, onze kennis en onze organisatie
- uw aanbevelingen van onze diensten bij vrienden, familie of collega’s
Verbetering van onze service in vier stappen
Klanttevredenheidscijfer Hays
Sinds 2008 maakt Hays gebruik van dit wereldwijde Customer Service programma waarbij jaarlijks meer dan 300.000 van onze contacten - verspreid over 33 landen - deelnemen aan de survey. In Nederland hebben bijna 900 personen de survey ingevuld, zowel opdrachtgevers als kandidaten.
In 5 jaar tijd is ons klanttevredenheidscijfer met 10 procent gestegen. Werden we in boekjaar 2012/2013 nog met een 7,45 beoordeeld, in het afgelopen boekjaar hebben onze klanten en kandidaten Hays beoordeeld met een 8,19 gemiddeld.